Friday, March 11, 2011

habis la macam ni

hiasan

Hari yang penuh mencabar dalam kehidupan aku...
bermula dari rumah lagi... selepas moto EX5 di hidupkan tengok minyak
peeeargh kat merah, sempat lagi ni pergi ke destinasi aku ni....
sebab yakin sangat hari tu sempat lagi dari jasin ke air keroh dengan minyak banyak tu

hari ni pulak setakat bukit beruang nga durian tunggal lagi la cukup pergi balik tu
jumpa la nga kawan-kawan
borak la... aku pun pelik borak ni sampai mati pun tak habis kut
mesti ada cerita la...

member aku sorang ni pergi ambil duit ingat ada duit lagi dalam bank
masuk kan kad taip jumlah duit... rupa-rupa nya kosong
tak ada duit la aku...
paksa lah pinjam duit fama

aku pun apa kurang nya first time dompet aku kosong
tak dapat tolong la...
bukan aku minta tolong pun, cuma nk tunjuk beg duit kosong...

lumrah kehidupan pelajar masalah duit semua
pergi la mana-mana mesti duit la masalah nya
semua BARANG NAIK, negara maju kena lah barang mahal
mana ada negara barang sama nga dulu
guna kepala lutuk ke fikir

cuma hati dapat rasa keperitan hidup sebagai pelajar

No comments:

Post a Comment