Sunday, October 14, 2012

pengcorak kehidupan Aku

Satu puak atau satu Genarasi yang telah mengajar aku satu perasaan yang lama ini aku merasakan benda ini tidak penting tetapi generasi telah mengubah persepsi aku dan tersentuh hati ini yang telah mengatakan hati kecik ku tidak boleh ku tinggalkan Generasi ini, kerana terdapat satu memori, kisah dan perjalan yang jauh ku lalui bersama mereka, tetapi fikir balik walaupun diri ini tidak update apa-apa hal yang berlaku dalam Generasi ini kerana niat di hati benda ini tidak lama mungkin separuh jalan sahaja. Tetapi semakin sampai tempoh penamatnya yang aku tunggu-tunggu hati ni macam berkata tak boleh "mereka telah memberi satu titik baru untuk bersama ku dan kepercayaan yang aku tidak sangkaan yang diberikan pada diri ini"... diri ini ingin mengucapkan ribuan terima kasih kerana memberi kepercayaan tersebut dan aku telah mengecewakan kalian semua kerana sikap ku yang mengtafsir bukan-bukan. Aku berharap dapat buat sesuatu kepada Generasi ini insyallah jika ada rezeki dan jodoh dapat ku tebus kembali kesilapan aku kepada generasi ini dengan apa cara sekali pun. Di saat aku dibuang mereka menerima ku dengan baik sekali...  



No comments:

Post a Comment