Saturday, April 9, 2011

nama saje....


orang yg hidup pasti akan mati, jadi siapa dh rasa dia hebat sangat, minta lah supaya di panjangkan umur
dan di minta buka hati supaya di kembali ke jalan yang benar



sesiapa dalam diri nye rasa tidak salah, fikir lah kembali, mungkin kamu lah yang banyak memberi
masalah kepada kami.

harimau mati meningalkan belang, manusia mati meningalkan nama

kita ni belum mati lagi dah tinggalakan nama yang buruk, tinggalkan masalah yang bertimbun
depan cerita baik je, semua oarang jahat, rupanya aku tertipu, rupanya cerita sebenar aku
terlah temui, nasib baik aku belum terlambat, masih ada di sini untuk menebus kesilapan diri
ini,

kepada yang sudah terlambat, atau tidak rasa yang dia dh terlambat, buka minda. lapangkan hati, tanya iman
dan terus tanya diri sendiri betul ke aku tidak menyusahkan orang lain, bajet orang kaya
tapi hampeh, mulut bau sedap tapi hati busuk,

dah ada penyakit hati busuk jika tidak berubat bahaya pada orang lain, dia akan bukan busuk satakat situ je,
tapi akan menghasut orang lain, bersetongkor denga dia sekali

golongan ini tidak nampak di tengok dengan mata kasar, aku xda ada lagi cara dia, sapa baca ni
boleh lah komen cara nya... ye kira minta tolong ni kerana tak nak golongan ini berleluasa

adik beradik pun makan, ini kira dah kritikal dh ni.

No comments:

Post a Comment