Thursday, January 27, 2011

LOGIT AND LOADING....


tulis satu surat mohon cuti...

hobi saya adalah memandu basikal. pada satu hari saya hendak memandu basikal ke sekolah, tiba-tiba saya hendak buang air kecil, saya pun ketepi sungai untuk buang air kecil.
tiba-tiba saya nampak seekor ular, saya takut dia mengigih #$!@% saya, saya pun lari... lari... lari... lari... saya jumpa hantu yang berkaki satu sahaja ! saya sangat takut.

hantu itu memandu basikal saya untuk saya, saya lagi takut. tetapi saya sangat 'angry' kerana dia memandu basikal saya, saya pun balik dia, dia amat marah dia pun, saya selalu, dia selalu, tiba-tiba dia accident kaki dia pun 2 2 pun sudah habis sekali.

jadi, saya pun bawa hantu itu pergi ke hospital, sebab itu lah kenapa saya x pergi ke sekolah hari tu...


what do you think ???

No comments:

Post a Comment